نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5155
-
الف
+

دختر بروسلی: از اینکه به پدرم خندیدند خیلی ناراحت شدم

«شنون لی» دختر «بروس لی» از تصویری که فلم «روزی روزگاری در هالیوود» از پدرش به تصویر کشیده به شدت انتقاد کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شنون لی» دختر «بروس لی» استاد هنرهای رزمی چینی و بازیگر فلم های اکشن از تصویری که فلم جدید «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته «کوئنتین تارانتینو» از پدرش ارائه داده، به شدت انتقاد کرد.

انتقاد «شنون لی» به صحنه‌ای در فلم مربوط می‌شود که «بروس لی» یک بدلکار به نام «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» را به مبارزه می‌طلبد و در این رویارویی بوث عملکرد بهتری از بروس لی دارد. 

«شنون لی» رئیس بنیاد بروس لی و مدیرعامل کمپنی فلمسازی بروس لی انترتینمنت در مصاحبه با مجله «wrap» درباره فلم «روزی روزگاری در هالیوود» گفت: از این‌ که در سینما نشستم و تماشاگران به پدرم خندیدند واقعا احساس ناراحتی دارم چرا که چهره ای که از پدرم در این فلم نمایش داده شده کاریکاتوری از شخصیت واقعی او می باشد.

او افزود: من می‌خواهم مردم بدانند بروس لی به عنوان یک انسان چه کسی بود و چگونه زندگی کرد، برخلاف آن چیزی که در فلم «روزی روزگاری در هالیوود» پدرم را فردی مغرور و ضعیف توصیف کرده اند.

به گفته شنون لی، پدرش مربی بسیاری از چهره‌های هالیوودی چون «استیو مک‌کوئین»، «رومن پولانسکی» و «شرون تیت » بود و از مبارزه با افرادی که متخصص هنرهای رزمی نبودند پرهیز می‌کرد اما در این فلم او را به عنوان فردی از خودراضی نشان داده‌اند که برد پیت را به چالش می‌کشد، در حالی که شخصیت پدرش این چنین نبود.

«روزی روزگاری در هالیوود» یک فلم در ژانر کمیدی جنایی به نویسندگی و کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» و محصول سال ۲۰۱۹ میلادی امریکا می باشد.

لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو بازیگران این فلم هستند.

داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۱۹۶۹ میلادی  و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فلم و موفقیت در هالیوود هستند.

کوئنتین تارانتینو که خود از طرفداران سرسخت بروس لی است هنوز به این سخنان واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید :

بروسلی به هالیوود بازگشت؛ این بار از افغانستان

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر